Listing 1 - 10 of 25 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Choose an application
Product strategy --- Mediaplanning --- Reclame --- Sluikreclame --- 658.82 --- Sales promotion --- Mediaplanning. --- Reclame. --- Sluikreclame. --- 658.82 Sales promotion
Choose an application
Sciences appliquées --- Toegepaste wetenschappen --- Vente --- Verkoop --- Verkoop --- 658.82 (063)
Choose an application
Sciences appliquées --- Toegepaste wetenschappen --- Vente --- Verkoop --- Verkoop --- 658.82 (063)
Choose an application
koophandel --- Consumer behavior --- consumentengedrag --- 000.1 --- 658.81 --- 658.82 --- Algemene werken --- Consumentengedrag
Choose an application
Een marketingplan dwingt de marketeer ertoe zijn strategie en tactiek te funderen, aan de hand van een interne en externe analyse. Zulk plan verplicht hem ook om evaluatiemaatstaven in te bouwen die hem later toelaten te evalueren of de geleverde marketinginspanningen de vooropgestelde doelstellingen hebben ingelost. Het stappenplan in dit boek kan in alle toepassingsgebieden (b-to-b, b-to-c, internationaal, enz.) worden gebruikt. Het is gebaseerd op het door de auteur zelf ontworpen 'logisch management model'. Bij elke component van het marketingplan worden checklists en concrete tips gegeven. Ze laten de lezer toe om tijdens het opzetten van een gestructureerd marketingplan tevens oog te hebben voor de kern van het marketingbeleid. De toegevoegde cd-rom bevat gegevens voor toepassingen en oefeningen
Marketing --- Marketingplan --- 658.82 --- Marketingplanning --- 658.8 )* MARKETING --- concurrentie --- marketing --- planning --- prijsbeleid --- Marketing. --- Marketingplan.
Choose an application
John Kivit deelt in zijn boek In de hand van de klant al zijn geheimen voor het ontwikkelen van succesvolle apps. Niet alleen de ontwikkeling komt aan bod, maar ook het hele proces van strategie, concept en design én het in de markt zetten van apps. Wat je juist wel en niet moet doen. Boordevol feiten, cijfers, tips, checklists, tools, methoden en praktijkinformatie. Zo leer je hoe jouw app een plek verovert op de smartphone van jouw klant!
658.82 --- PXL-Business 2019 --- informatica toepassingen --- Apps --- consumentengedrag --- klantgerichtheid --- sociale marketing --- marketing en technologie
Choose an application
Marketing ; dienstensector --- Marketing --- Management --- Dienstensector --- dienstenmarketing --- Marketingbeleid --- 366.4 --- 658.88 --- Toegepaste marketing --- 658.82 --- Marketing van diensten
Choose an application
Slimme mensen verkrijgen inzicht door het stellen van vragen. Managers doen er daarom goed aan om meer vragen te stellen over hun eigen organisatie. Dit boek bespreekt 30 modellen aan de hand van onderliggende managementvraagstukken. Hoe wil uw organisatie groeien? Wat is de impact van omgevingsvariabelen op uw organisatie? Hoe komt klanttevredenheid tot stand? Kortom: inzicht verkrijgen door het stellen van goede vragen en het beantwoorden van deze vragen aan de hand van managementmodellen. Dit boek streeft ernaar elke willekeurige praktijksituatie bestuurbaar te maken. Het creëert door de geïntegreerde aanpak meer inzicht dan bestaande theorie- en modellenboeken.Dienst verlenen komt neer op het respecteren van de klant, het kennen van de concurrent en de permanente wil om de verwachtingen van de klant waar te maken. Strategie voor Dienstverleners leert de concepten en processen van dienstverlenende organisaties te doorgronden aan de hand van een centraal schema. Dit proces wordt ondersteund door een uitgekiende selectie van modellen. Door managementvraagstukken als vertrekpunt te nemen en te werken met aansprekende voorbeelden, cases en 'what to do'-overzichten per hoofdstuk heeft deze uitgave een heel praktijkgerichte karakter, dat door deze opzet ook zeer geschikt is voor projectonderwijs.Bron : http://www.noordhoffuitgevers.nl
Marketing van diensten --- Marketing --- Dienstensector --- Strategisch marketingmanagement --- Dienstverlening --- Strategievorming --- Marketingmodellen --- Managementleer --- Dienstenmarketing --- Strategisch management --- Marketingbeleid --- 658.82 --- Marketingmodel --- Financiewezen
Choose an application
Marketing --- marketingplannen --- 369.1 --- 658.82 --- Marketingplanning --- marketing, marktonderzoek, marktanalyse --- marketingplan --- 658.8 --- marketing --- marketing, verkoop, distributie
Listing 1 - 10 of 25 | << page >> |
Sort by
|