Listing 1 - 10 of 25 << page
of 3
>>
Sort by

Book
Analyse van het verkoopgesprek
Authors: --- ---
ISBN: 9027461031 Year: 1973 Volume: 122 Publisher: Utrecht Antwerpen Het Spectrum

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords

658.82

Branded entertainment : product placement & brand strategy in the entertainment business
Author:
ISBN: 0749449403 9780749449407 9786610869619 1280869615 0749451432 Year: 2007 Publisher: London : Kogan Page,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
La gestion électronique des stocks aux points de vente. Le système Retail Impact. Compte rendu du Séminaire international organisé par le Comité belge de la distribution, les... 28 et... 29 mai 1969, au Domaine du Fond-Roy à Uccle
Year: 1969 Publisher: Bruxelles Comité belge de la distribution

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Electronisch voorraadbeheer in de winkel. Retail Impact. Verslag over het Internationaal Seminarie, georganiseerd door het Belgisch Comité voor de distributie, op... 28 en... 29 mei 1969, in Domein Fond'Roy te Ukkel
Year: 1969 Publisher: Brussel Belgisch Comité voor de distributie

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
De koper : een studie van de consument
Authors: --- ---
ISBN: 9027461155 9789027461155 Year: 1976 Volume: vol 9 Publisher: Wijnegem Het Spectrum

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Marketingplan : stapsgewijs model met checklists, tools en tips.
Author:
ISBN: 9044114336 Year: 2003 Publisher: Antwerpen : Garant,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Een marketingplan dwingt de marketeer ertoe zijn strategie en tactiek te funderen, aan de hand van een interne en externe analyse. Zulk plan verplicht hem ook om evaluatiemaatstaven in te bouwen die hem later toelaten te evalueren of de geleverde marketinginspanningen de vooropgestelde doelstellingen hebben ingelost. Het stappenplan in dit boek kan in alle toepassingsgebieden (b-to-b, b-to-c, internationaal, enz.) worden gebruikt. Het is gebaseerd op het door de auteur zelf ontworpen 'logisch management model'. Bij elke component van het marketingplan worden checklists en concrete tips gegeven. Ze laten de lezer toe om tijdens het opzetten van een gestructureerd marketingplan tevens oog te hebben voor de kern van het marketingbeleid. De toegevoegde cd-rom bevat gegevens voor toepassingen en oefeningen


Book
In de hand van de klant : Hét complete boek voor succesvolle apps
Author:
ISBN: 9789089654366 Year: 2018 Publisher: Schiedam Van Duuren Management

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

John Kivit deelt in zijn boek In de hand van de klant al zijn geheimen voor het ontwikkelen van succesvolle apps. Niet alleen de ontwikkeling komt aan bod, maar ook het hele proces van strategie, concept en design én het in de markt zetten van apps. Wat je juist wel en niet moet doen. Boordevol feiten, cijfers, tips, checklists, tools, methoden en praktijkinformatie. Zo leer je hoe jouw app een plek verovert op de smartphone van jouw klant!


Book
Dienstenmarketingmanagement : Offline & online.
Authors: --- --- ---
ISBN: 9789001818999 Year: 2014 Publisher: Groningen Noordhoff Uitgevers

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Strategie voor dienstverleners : 30 managementvragen en antwoorden
Authors: ---
ISBN: 9789001797140 Year: 2011 Publisher: Groningen Noordhoff Uitgevers

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Slimme mensen verkrijgen inzicht door het stellen van vragen. Managers doen er daarom goed aan om meer vragen te stellen over hun eigen organisatie. Dit boek bespreekt 30 modellen aan de hand van onderliggende managementvraagstukken. Hoe wil uw organisatie groeien? Wat is de impact van omgevingsvariabelen op uw organisatie? Hoe komt klanttevredenheid tot stand? Kortom: inzicht verkrijgen door het stellen van goede vragen en het beantwoorden van deze vragen aan de hand van managementmodellen. Dit boek streeft ernaar elke willekeurige praktijksituatie bestuurbaar te maken. Het creëert door de geïntegreerde aanpak meer inzicht dan bestaande theorie- en modellenboeken.Dienst verlenen komt neer op het respecteren van de klant, het kennen van de concurrent en de permanente wil om de verwachtingen van de klant waar te maken. Strategie voor Dienstverleners leert de concepten en processen van dienstverlenende organisaties te doorgronden aan de hand van een centraal schema. Dit proces wordt ondersteund door een uitgekiende selectie van modellen. Door managementvraagstukken als vertrekpunt te nemen en te werken met aansprekende voorbeelden, cases en 'what to do'-overzichten per hoofdstuk heeft deze uitgave een heel praktijkgerichte karakter, dat door deze opzet ook zeer geschikt is voor projectonderwijs.Bron : http://www.noordhoffuitgevers.nl


Book
Het marketingplan.
Authors: ---
ISBN: 904300720X Year: 2003 Publisher: S.l. Pearson Prentice Hall

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Listing 1 - 10 of 25 << page
of 3
>>
Sort by